W the focus labo czeka na Ciebie sporo wyzwań i ciekawych projektów – tych mniejszych i tych większych. Jeśli lubisz ludzi, praca w teamie to dla Ciebie chleb powszedni, a komunikujesz się również w innym języku niż polski (bardzo dobry angielski chociaż w piśmie, plz), to czekamy na Twoją aplikację. Nie, nie musisz wysyłać do nas CV – może być też profil na LinkedIn, referencje albo parę słów w mailu. Możesz nawet zaśpiewać jeśli chcesz.

To praca dla Ciebie, jeśli wyszukiwarka Google nie ma dla Ciebie większych tajemnic, a update’y nie przyprawiają Cię o zawał serca i nie tłumaczysz spadków tylko nimi 😉 oraz jeśli potrafisz skutecznie opracować i wdrożyć strategię on-site i off-site, a także jesteś na bieżąco ze wskazówkami jakościowymi Google. Koniecznie musisz być zajarany liczbami i ich analizą. Dobrze gdybyś znał podstawy HTML, PHP i CSS, a także takie narzędzia (w praktyce!) jak Google Search Console, Google Analytics, Screaming Frog, Ahrefs, Majestic, DeepCrawl.

Będziesz odpowiedzialny/a za:

  • null

    opracowywanie i wdrażanie strategii SEO on-site i off-site

  • null

    techniczny kontakt z klientem – spokojnie! wspierać Cię będzie doświadczony Project Manager 😉

  • null

    kompleksową analizę danych liczbowych

  • null

    ścisłą współpracę z Contentem i UX/UI przy tworzeniu oraz rozbudowie serwisów www

Co możemy Ci zaoferować?

  • null

    umowa b2b lub umowa o pracę z dobrym wynagrodzeniem – będziesz zadowolony/a

  • null

    budżet na szkolenia, książki i konferencje – naprawdę ciągle się uczymy

  • null

    wszystkie niezbędne narzędzia pracy – częściej Apple niż Toshiba

  • null

    prywatne ubezpieczenie medyczne – Twoje zdrowie to zachowane deadline’y 😉

  • null

    pakiet Multisport – w zdrowym ciele zdrowy duch!

  • null

    po 3 miesiącach pracy, w piątki pracujemy 3h krócej

  • null

    możliwość częściowej pracy zdalnej

Czujesz, że do siebie pasujemy? Wyślij nam maila pod work@thefocuslabo.pl. Masz nasze słowo, że na niego odpowiemy.