SEO to gra przyszłości

E-commerce czy platforma usługowa to często ekosystem naczyń połączonych, w którym każdy trybik powinien działać jak należy. Na etapie opracowywania oraz wdrażania strategii SEO korzystamy z doświadczenia wszystkich naszych specjalistów – analityków internetowych, specjalistów od contentu, web developerów, on-site’owców i off-site’owców. Nad całością prac czuwa Strateg SEO odpowiedzialny za wyznaczenie długofalowego kierunku działań oraz Project Manager, który na bieżąco weryfikuje timeline działań i pozostaje w stałym kontakcie z klientem.

  • null

    Zwiększamy widoczność biznesu

    Dzięki opracowaniu sensownej strategii SEO popartej wyjściową analizą danych i celów biznesowych klientów zwiększamy sprzedaż, rozpoznawalność, budujemy zaufanie użytkowników.
  • null

    Zwiększamy liczbę klientów

    A wartościowy ruch monetyzujemy. Dodatkowo stale analizujemy dane  pracujemy nad category i product view – tak, żeby maksymalnie zwiększać user experience!
  • null

    Zarabiamy pieniądze

    Konwersja jest tym, co nas interesuje najbardziej. Każdy zespół SEO w the focus labo ma swojego superadvisora, który co kwartał weryfikuje skuteczność działań i rzuca nowe spojrzenie na działania strategiczne.

myślimy analitycznie

Wychodzimy z założenia, że nie da się efektywnie prowadzić działań SEO czy realizować kampanii PPC bez postawienia nacisku na analizę danych. Analityka webowa realizowana przez naszych specjalistów opiera się na danych zawartych w Google Analytics, Yandex Metrica, HotJar i Crazy EGG. Oprócz twardego analizowania danych, przeprowadzamy również testy A/B w celu wdrożenia najbardziej efektywnych rozwiązań. Tu posługujemy się Google Optimize, Optimizely i AB Tasty.

myślisz, że możemy zrobić dla Ciebie

coś naprawdę fajnego?