Social media – business first

Skuteczne prowadzenie Facebooka i Instagrama to nie tylko dodawanie postów czy video – to przede wszystkim spójna strategia marketingowa, mocno przemyślane treści, atrakcyjna warstwa wizualna. Wszystko to jest wynikową celu biznesowego, do którego postanawiamy dążyć. Jakiego? Wizerunkowego lub sprzedażowego – zgodnego ze wstępnymi założeniami skorelowanymi z biznesem Klienta.

Strategia

Zawsze wychodzimy od zaprojektowania strategii działań w social media skorelowanej z celami biznesowymi klienta.

Harmonogram

Akceptując materiały (i później je publikując) pracujemy na harmonogramie, który w trakcie miesiąca ewentualnie jedynie nieznacznie modyfikujemy o real time marketing.

Content

W projektowanie contentu (warstwy graficznej i tekstowej) zaangażowani są graficy oraz specjaliści social media. Ich pracę nadzoruje dedykowany Project Manager.

Kampanie reklamowe

Komplementarnie do prowadzenia social media zajmujemy się również kampaniami reklamowymi PPC. Więcej przeczytasz tutaj.

Social intense

W ramach prowadzenia social media pozostajemy w stałym kontakcie z użytkownikami, poprawiamy look&feel marki, odpowiadamy na pytania. Pozostajemy z userami bardzo blisko, nawet 24/7.